Ofte Stilte Spørsmål

Nedenfor finner du en liste over ofte stilte spørsmål om reparasjonene vi tilbyr.

Generelle spørsmål

Hvilke typer telefoner reparerer du?

Vi reparerer alle smarttelefoner som er tilgjengelige på markedet, inkludert Apple, Samsung, Motorola, Nokia, Microsoft, LG, Sony og Huawei-smarttelefoner.

Jeg prøvde å reparere smarttelefonen min selv, kan jeg fortsatt ta den inn for reparasjon eller diagnostikk?

Ja, ikke noe problem, vennligst kom innom avdelingen og ta med enheten, eller send den til oss.

Jeg har flere problemer med smarttelefonen, kan jeg få en avtale på flere reparasjoner?

Ja, du kan, ring oss og beskrive ditt problem, og vi vil se hva vi kunne gjøre for deg.

Send inn reparasjon spørsmål

Kan jeg sende hvilken som helst enhet for reparasjon?

Du kan sende inn alt som er oppført på nettstedet vårt. Hvis du har spørsmål eller enheten din ikke er oppført, vennligst ring og våre teknikere vil hjelpe deg.

Hva skal jeg inkludere når jeg sender min enhet til deg?

Vi trenger bare enheten, ikke inkludert tilbehør, den originale emballasjen, da dette kun vil øke fraktkostnaden. Eventuell annen informasjon vi trenger, vil bli gitt fra send-inn-skjemaet.
.

Må jeg inkludere låsekoden min med telefonen min?

Det er anbefalt. Vi trenger låsekoden for å teste telefonen før og etter reparasjonen. Hvis du ikke ønsker å angi låsekoden din, vil visse telefonfunksjoner ikke bli testet hos oss kamera, Wi-Fi og Bluetooth, og kan derfor ikke verifiseres av oss at det fungere.

Trenger du mitt SIM-kort?

Nei, vi trenger ikke SIM-kortet ditt

Vannskadet / Data Recovery

Hva skal jeg gjøre hvis enheten min faller i vann eller annen væske?

Ikke slå på enheten. Det er best hvis du tar det neste dag eller til og med samme dag, da vi får bedre sjanse til å reparere det. Selvfølgelig, hvis du ikke kan gjøre det til en av våre steder, kan du prøve å tørke den ut men ikke slå enheten på selv etter er “tørket”, og deretter ta med eller send enheten til en av våre steder.

Enheten min var vannskadet og nå ser alt ut til å fungere bra bortsett fra en funksjon, trenger jeg fortsatt full skadeservicen?

Det enkleste svaret på det spørsmålet er å bare ringe oss på en av våre steder, slik at våre teknikere kan diagnostisere problemet.

Hvor lang tid tar vannskade reparasjoner å fullføre?

Vannskade reparasjoner tar vanligvis mellom 2-3 dager å fullføre, avhengig av nivået av skade. Dette estimatet kan imidlertid variere, avhengig av omfanget av skaden på logikkbrettet og andre komponenter..

Skjerm Reparasjon Service

Etter at jeg har mistet telefonen min i bakken, har den ikke reagert på å touchen lengre, vil en reparasjon av skjermen eller glasset fikse problemet?

Ja, uresponsiv touch kan være forutsatt grunnet av støtskadet, da er digitizer under glasset som blitt skadet, er den delen som er ansvarlig for all berøringsfunksjonalitet.

Hvordan vet jeg om jeg trenger skjerm reparasjon eller ikke?

Hvis den faktiske skjermen på telefonen bløder, er hvit eller har noen døde piksler, eller er helt sort så må du reparere skjermen , da den har fått skade. Fortsatt ikke sikker? Send et bilde av den nåværende tilstanden til telefonen mens den er drevet til kundeservice@phonelab.no eller hos oss på facebook, og vi vil gjøre vårt beste for å diagnostisere det.
.

Glasset på min iPhone er helt knust og glassbite kommer av, er skjermbyttetjenesten alt jeg trenger?

Ja, skjermstjenesten erstatter hele glassflaten og lcd, slik at omfanget av skaden på det forrige glasset ikke betyr noe.

Hvis du ikke finner svaret du leter etter, ikke nøl med å klikke

Kontakt Oss